Δωρεάν αποστολή με αγορές άνω των 70
Το καλάθι είναι άδειο ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ ( 0 )
Το Pandorashop.gr μεταφέρθηκε στη νέα του στέγη, το Hoj.gr/pandora!
Εξυπηρέτηση παραγγελιών εντός 48 ωρών

Επισκευές - Αντικαταστάσεις

Όλα τα κοσμήματα του hoj.gr/pandora και του επίσημου δικτύου των καταστημάτων Pandora, σε Ελλάδα και Κύπρο, είναι αυθεντικά και καλύπτονται από εγγύηση 24 μηνών.

Ως εγγύηση θεωρείται η απόδειξη λιανικής πώλησης και η κάρτα αλλαγής που παραλαμβάνει ο πελάτης κατά την αγορά ενός αυθεντικού κοσμήματος Pandora από το επίσημο δίκτυο των καταστημάτων μας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή ενός κοσμήματος προς τεχνικό έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση είναι η επίδειξη ενός από τα παραπάνω παραστατικά αγοράς (εγγύηση).

Η εταιρεία ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora) έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποδεχτεί ένα προϊόν προς εξέταση, επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δε πληρούνται όλα τα παραπάνω.

 

Επισκευή προϊόντος

Παρέχοντας την απόδειξη λιανικής πώλησης του κοσμήματος ή την κάρτα αλλαγής εντός του χρονικού διαστήματος των 24 μηνών, ενδέχεται να πραγματοποιηθεί επισκευή με χρέωση ή δωρεάν ανάλογα από την χρήση που έχει προηγηθεί, το θέμα που εμφανίζει το κόσμημα και το είδος της επισκευής που απαιτείται.

 

  • Προβλήματα που προκύπτουν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από φυσιολογική φθορά όπως η χαλάρωση κουμπώματος, εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη μέσω της φόρμας συγκατάθεσης επισκευής.

 

  • Προβλήματα που εμφανίζονται εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από μη ορθή χρήση του προϊόντος όπως σπάσιμο αλυσίδας, σπάσιμο συμβόλου, σπάσιμο κουμπώματος, απώλειας κυβικής ζιρκόνιας κλπ. εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη μέσω της φόρμας συγκατάθεσης επισκευής.

 

Όλα τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που η επισκευή είναι εφικτή, το πρόβλημα που υπάρχει καλύπτεται από την εγγύηση και υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών από το εργοστάσιο κατασκευής.

Σε περιπτώσεις αποκοπής τμήματος από προϊόν ή σπασίματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επισκευή είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του όλα τα μέρη που αποτελούν το κόσμημα.

Το κόστος επισκευής δεν ξεπερνάει τα 10/τμχ. Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση του πελάτη πριν από οποιαδήποτε ενέργεια από πλευράς της ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora).

 

Για κοσμήματα εντός εγγύησης, η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου είναι η ακόλουθη:

 

  • Στέλνετε στο info@pandoragreece.gr συμπληρωμένη τη φόρμα συγκατάθεσης επισκευής, μαζί με το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: "ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ".
  • Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service της εταιρείας.
  • Λαμβάνετε e-mail* αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.
  • Κατόπιν εγκρίσεως, το κόσμημα θα πρέπει να επιστραφεί προς αξιολόγηση στη παρακάτω διεύθυνση:

 

ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora)

Ερμού 8, 7ος όροφος

ΤΚ 105 63, Αθήνα

Τηλ. 211 1001130 - 131

Υπόψιν: Τμήματος Service

 

 

  • Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora), επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα στην παραπάνω διεύθυνση αποστολής. Η ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora) δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.

 

  • Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης παραλαβής από την ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora).

 

Το χρονικό διάστημα της επισκευής είναι 30 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

 

Η επιστροφή των κοσμημάτων, πραγματοποιείται με την μεταφορική εταιρία ACS ή ΕΛΤΑ Courier, χρέωση ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora). To κόστος επισκευής, εφόσον υπάρχει, καταβάλλεται με την μορφή αντικαταβολής στην μεταφορική εταιρεία, κατά την επιστροφή του κοσμήματος.

 

Η ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora) δεν αναλαμβάνει εργασίες που μπορούν να επηρεάσουν και να αλλάξουν την αρχική μορφή ενός κοσμήματος όπως η αυξομείωση μεγέθους κλπ.

 

Το μαύρισμα, η οξείδωση, η αλλοίωση του χρώματος ή της επιφάνειας ενός κοσμήματος, δεν καλύπτονται από την εγγύηση, καθώς αφορούν θέματα χρήσης και φροντίδας από μέρους του πελάτη και όχι κατασκευαστική αστοχία.

 

Αντικατάσταση προϊόντος

Αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος και εφόσον διαπιστωθεί, μετά από τεχνικό έλεγχο, κατασκευαστικό ελάττωμα που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση.

Ως κατασκευαστικό ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται η φυσιολογική φθορά που μπορεί να υποστεί ένα κόσμημα εξαιτίας της χρήσης του όπως η χαλάρωση του κουμπώματος, η αλλοίωση χρώματος κλπ. και εξαιρείται της κάλυψης που παρέχει η εγγύηση για αντικατάσταση.

Σε περίπτωση αιτήματος αντικατάστασης και εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, ακολουθείτε την ακόλουθη διαδικασία:

 

  • Στέλνετε στο info@pandoragreece.gr συμπληρωμένη τη φόρμα συγκατάθεσης επισκευής και αναφέρετε στα Σχόλια – Παρατηρήσεις «Αίτημα Αντικατάστασης». Στέλνετε επίσης ηλεκτρονικά και το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: "ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ".
  • Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service της εταιρείας.
  • Λαμβάνετε e-mail* αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.
  • Κατόπιν εγκρίσεως, το κόσμημα θα πρέπει να επιστραφεί προς αξιολόγηση στη παρακάτω διεύθυνση:

 

ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora)

Ερμού 8, 7ος όροφος

ΤΚ 105 63, Αθήνα

Τηλ. 211 1001130 - 131

Υπόψιν: Τμήματος Service

 

 

  • Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora), επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα στην παραπάνω διεύθυνση αποστολής. Η ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora) δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.

 

  • Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης παραλαβής από την ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora).

 

Το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης είναι 15 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

 

Το νέο κόσμημα αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρία ACS ή ΕΛΤΑ Courier χρέωση ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora).

 

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν επισκευής ή αντικατάστασης φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες : την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email: info@pandoragreece.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του προβλήματος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης του δέματός σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

 

Όσα κοσμήματα αποστέλλονται στην ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΚΕ (hoj.gr/pandora), χωρίς την εκτέλεση της προ απαιτούμενης διαδικασίας – έγκρισης ή χωρίς την συνοδεία των απαραίτητων παραστατικών αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή κάρτα αλλαγής) δε θα γίνονται αποδεκτά και θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δική του επιβάρυνση.

 

Το καταρτισμένο προσωπικό των καταστημάτων Pandora είναι στη διάθεσή σας αναφορικά με αιτήματα επισκευής ή αντικατάστασης προϊόντος, εφόσον πληρούνται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις και βάση της παραπάνω διαδικασίας.

 

*Στην περίπτωση που δε λαμβάνετε τα email επικοινωνίας μας ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει ή διαφορετικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).